وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد

تخصیص اعتبار ویژه جهت زیرساخت‌های  توریسم ساحلی پارسیان


مدیر کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تخصیص ۱۰۰ هزار میلیون ریال جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سواحل پارسیان خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد تجری با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سواحل جنوبی کشور با پیشرفت قابل توجهی همراه است، به مانا گفت: در این راستا علاوه بر سرمایه گذاری بخش دولتی شاهد افزایش روز افزون سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز هستیم.مدیر کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خاطرنشان ساخت: توسعه توریسم دریایی و ساحلی در تمام نقاط خلیج فارس و دریای عمان در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان ساحلی پارسیان یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری استان هرمزگان محسوب می‌شود و هرساله شاهد حضور تعداد زیادی گردشگران به این منطقه هستیم، توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ساحلی در این شهرستان نیز در حال ایجاد شد.
تجری افزود: در همین راستا و به منظور کمک به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری تفریحی سواحل تَبَن پارسیان مبلغ ۶۰ هزار میلیون ریال مصوب و تخصیص داده شده است.
مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تاکید کرد: همچنین به منظور کمک به زیرساخت‌های گردشگری تفریحی سواحل دستیر پارسیان مبلغ ۴۰ هزار میلیون ریال مصوب و تخصیص داده شد.
وی اظهار امیدواری کرد: با مبالغ تخصیص یافته به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سواحل پارسیان، در آینده نزدیک شاهد توسعه هر چه بیشتر توریسم ساحلی و دریایی در این منطقه از ساحل خلیج فارس باشیم.
شهرستان پارسیان از شمال شرقی با شهرستان بستک، از شرق تا جنوب شرقی با شهرستان بندر لنگه، از جنوب با خلیج فارس و از غرب با شهرستان عسلویه در استان بوشهر همسایه است.
تخصیص اعتبار ویژه جهت زیرساخت‌های  توریسم ساحلی پارسیان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه