نشانه بازگشت امید  به جامعه

محمود نجفی عرب-  رئیس اتاق بازرگانی تهران، در پیامی به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب مردم، با اشاره به نشانه‌های بازگشت امید به جامعه ایران و به‌ویژه کارآفرینان، اعلام کرد که اتاق تهران برای همراهی با دولت در اجرای سیاست‌های کارساز برای دستیابی به شعار جهش تولید با مشارکت مردم آمادگی کامل دارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور کشور را به او تبریک گفت و از آمادگی همه‌جانبه این نهاد بخش خصوصی برای همراهی با دولت خبر داد.
محمود نجفی عرب در این پیام با اشاره به بروز نشانه‌های بازگشت امید به جامعه به‌خصوص کارآفرینان کشور و ایجاد باور حرکت دوباره به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه، تاکید کرد اتاق تهران برای اجماع‌سازی عمومی و اجرای سیاست‌های کارساز همراه دولت است و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
متن کامل پیام رئیس اتاق تهران به رئیس‌جمهور به این شرح است:جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان - رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران - با سلام، رای آحاد ملت ایران برای سپردن سکان اداره کشور طی چهار سال آینده به شخصیت مردمی، صادق‌، شکیبا و کارشناس‌باور حضرتعالی، نشانی از بازگشت امید به جامعه ایران و به‌خصوص کارآفرینان کشور است.
این حضور نسیم اصلاح و عطر بهبود را در فضای کسب‌وکار ایران پراکنده و باور حرکت دوباره اقتصاد ایران به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه را بار دیگر در دل فعالان اقتصادی زنده کرده‌است.
اتاق بازرگانی، صنایع، ‌معادن و کشاورزی تهران با 140 سال تاریخ و افتخار همراهی 38 هزار عضو فعال اقتصادی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مدنی و تخصصی اقتصاد ایران،‌ بر خود فرض می‌داند، ضمن عرض صمیمانه‌ترین تبریکات به مناسبت احراز اعتماد ملت شریف ایران، آمادگی همه‌جانبه خود را برای همراهی با دولت در مسیر نیل به اهداف اجماع‌‌سازی عمومی برای اجرای سیاست‌های کارساز در عرصه اقتصاد را به حضور حضرتعالی اعلام داشته و از هیچ کوشش و همراهی در این راه فروگذار نباشد.
امید آنکه دولت محترم چهاردهم با همت همه‌جانبه و در همراهی با بخش خصوصی امکان دستیابی به اهداف شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» را محقق 
سازد.
نشانه بازگشت امید  به جامعه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه