مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس عنوان کرد:
تفاهم شرکت آب منطقهای و محیط زیست فارس بر فرهنگسازی مصرف آب
گروه استان ها - غزاله توانایی، شیراز - نشست هماندیشی و همافزایی شرکت آب منطقهای استان و حفاظت محیط زیست فارس با هدف ارتقاء سطح همکاری در زمینه پروژه فرهنگسازی، آگاهی بخشی و آموزش مصرف بهینه آب، در محل شرکت آب منطقهای فارس برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، این نشست با هدف عملیاتی شدن طرح احیاء و تعادلبخشی و حفاظت و صیانت از منابع آبی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان ستادی آب منطقهای و مدیرکل، معاونان و مدیران ستادی حفاظت محیط زیست فارس برگزار و پیرامون توسعه و تداوم همکاریهای بین سازمانی گفتوگو شد.سیاوش بدری در این جلسه تصریح کرد: فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه آب همواره از دغدغههای شرکت آب منطقهای فارس بوده است. وی گفت: همکاری سازمان حفاظت محیط زیست در اجرای پروژه فرهنگسازی طرح احیاء و تعادل بخشی و ارتقاء دانش جامعه نسبت به اهمیت آب و مباحث زیستمحیطی مرتبط با آن، بسیار ثمربخش خواهد بود.مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس با تاکید بر اینکه خود را دوستدار محیط زیست میدانم و نگاهی ویژه به حفاظت از زیست بومها دارم، به اهمیت حفاظت و صیانت از منابع آبی اشاره و اضافه کرد: با تعامل آب منطقهای و حفاظت محیط زیست، اثرگذاری مطلوبتری را در کوتاه مدت شاهد خواهیم بود.مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس نیز در این جلسه، با قدردانی از تعامل مثبت مدیرعامل و مجموعه آب منطقهای در راستای تحقق اهداف زیست محیطی، بر لزوم تداوم همکاری و همافزاییها در ابعاد مختلف تاکید کرد.لیلا تاجگردون ضمن اشاره به سابقه همکاری شرکت آب منطقهای و حفاظت محیط زیست فارس در عرصههای مختلف، آمادگی این ادارهکل را برای تداوم و توسعه تعاملات مورد تاکید قرار داد.زهرا شفیعیسروستانی، رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی محیط زیست فارس نیز در این نشست به تشریح اقدامات این ادارهکل در زمینه فرهنگسازی به ویژه برای معلمان و دانشآموزان به عنوان یکی از گروههای هدف جامعه پرداخت و از تعامل با شرکت آب منطقهای فارس در اجرای پروژه فرهنگسازی طرح احیاء و تعادل بخشی، استقبال کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، این نشست با هدف عملیاتی شدن طرح احیاء و تعادلبخشی و حفاظت و صیانت از منابع آبی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان ستادی آب منطقهای و مدیرکل، معاونان و مدیران ستادی حفاظت محیط زیست فارس برگزار و پیرامون توسعه و تداوم همکاریهای بین سازمانی گفتوگو شد.سیاوش بدری در این جلسه تصریح کرد: فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه آب همواره از دغدغههای شرکت آب منطقهای فارس بوده است. وی گفت: همکاری سازمان حفاظت محیط زیست در اجرای پروژه فرهنگسازی طرح احیاء و تعادل بخشی و ارتقاء دانش جامعه نسبت به اهمیت آب و مباحث زیستمحیطی مرتبط با آن، بسیار ثمربخش خواهد بود.مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس با تاکید بر اینکه خود را دوستدار محیط زیست میدانم و نگاهی ویژه به حفاظت از زیست بومها دارم، به اهمیت حفاظت و صیانت از منابع آبی اشاره و اضافه کرد: با تعامل آب منطقهای و حفاظت محیط زیست، اثرگذاری مطلوبتری را در کوتاه مدت شاهد خواهیم بود.مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس نیز در این جلسه، با قدردانی از تعامل مثبت مدیرعامل و مجموعه آب منطقهای در راستای تحقق اهداف زیست محیطی، بر لزوم تداوم همکاری و همافزاییها در ابعاد مختلف تاکید کرد.لیلا تاجگردون ضمن اشاره به سابقه همکاری شرکت آب منطقهای و حفاظت محیط زیست فارس در عرصههای مختلف، آمادگی این ادارهکل را برای تداوم و توسعه تعاملات مورد تاکید قرار داد.زهرا شفیعیسروستانی، رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی محیط زیست فارس نیز در این نشست به تشریح اقدامات این ادارهکل در زمینه فرهنگسازی به ویژه برای معلمان و دانشآموزان به عنوان یکی از گروههای هدف جامعه پرداخت و از تعامل با شرکت آب منطقهای فارس در اجرای پروژه فرهنگسازی طرح احیاء و تعادل بخشی، استقبال کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
بهره مندی یک هزار و ۴۱۴ خانوار روستایی لرستان از اینترنت پرسرعت
-
اجرای آزمایشی طرح برخورد با رانندگی در حین مستی با الکل تا پایان سال
-
تفاهم شرکت آب منطقهای و محیط زیست فارس بر فرهنگسازی مصرف آب
-
تکلیف معادن یزد برای ایجاد باسکول و صدور بارنامه در خروجی واحد
-
کمک ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش بهداشت و درمان
-
عنوان افتخارآمیز جهش در نوآوری در دستان مهندسین پتروشیمی پارس
-
رشد ۲۳ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میلک
-
قطع گاز ۵۰۴ باغ ویلای پر مصرف در استان کرمانشاه
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



