نماینده اهواز در مجلس عنوان کرد؛
کمک ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش بهداشت و درمان
گروه استان ها - خوزستان- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به منظور تامین منابع بخش بهداشت و درمان، وزارت نفت مکلف شده است یک درصد از فروش عوارض نفت و گاز معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهد، گفت: برای اولین بار دولت مکلف شده است به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکتهای دولتی به زیرساختهای بهداشت و درمان کمک کند.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی یوسفی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در تالار شهدای دانشگاه برگزار شد، با تقدیر از تلاشهای دکتر سرمست در زمان تصدی ریاست دانشگاه اظهار کرد: با تصویب بخش اول بودجه سال ۱۴۰۴، سال آینده چند اتفاق خوب در بخش درمان، حوزه اعتبارات و توجه به نیروی انسانی رخ خواهد داد. وی افزود: برای اولین بار دولت مکلف شده است به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکتهای دولتی به زیرساختهای بهداشت و درمان کمک کند. برای اختصاص این اعتبار نگفتیم شرکتها به وزرات بهداشت واگذار شوند و تنها گفتیم منابع را تامین کنند زیرا کار وزارت بهداشت، بنگاهداری نیست.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه رزیدنتها این بود که از حداقل دستمزد برخوردار نبودند اما از سال آینده رزیدنتی شغل محسوب میشود و وزارت بهداشت باید آنها را بیمه کند و حداقل حقوق را به آنها پرداخت کند. وی عنوان کرد: همچنین به منظور تامین منابع بخش بهداشت و درمان، وزارت نفت مکلف شده است یک درصد از فروش عوارض نفت و گاز معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهد.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای کارکنان حوزه سلامت در چهار سال گذشته و گرامیداشت یاد شهدای این دوران گفت: برخیها ممکن است چهره ناصحیحی از کادر درمان منعکس کنند و بگویند آنها دنبال درآمد هستند اما این افراد در روز سخت، کنار مردم بودند. وی ادامه داد: یکی از دغدغهها تامین دارو و تجهیزات بود که دولت را مکلف کردیم شش ماه ذخیره دارویی را در اختیار معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت قرار دهد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی یوسفی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در تالار شهدای دانشگاه برگزار شد، با تقدیر از تلاشهای دکتر سرمست در زمان تصدی ریاست دانشگاه اظهار کرد: با تصویب بخش اول بودجه سال ۱۴۰۴، سال آینده چند اتفاق خوب در بخش درمان، حوزه اعتبارات و توجه به نیروی انسانی رخ خواهد داد. وی افزود: برای اولین بار دولت مکلف شده است به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکتهای دولتی به زیرساختهای بهداشت و درمان کمک کند. برای اختصاص این اعتبار نگفتیم شرکتها به وزرات بهداشت واگذار شوند و تنها گفتیم منابع را تامین کنند زیرا کار وزارت بهداشت، بنگاهداری نیست.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه رزیدنتها این بود که از حداقل دستمزد برخوردار نبودند اما از سال آینده رزیدنتی شغل محسوب میشود و وزارت بهداشت باید آنها را بیمه کند و حداقل حقوق را به آنها پرداخت کند. وی عنوان کرد: همچنین به منظور تامین منابع بخش بهداشت و درمان، وزارت نفت مکلف شده است یک درصد از فروش عوارض نفت و گاز معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهد.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای کارکنان حوزه سلامت در چهار سال گذشته و گرامیداشت یاد شهدای این دوران گفت: برخیها ممکن است چهره ناصحیحی از کادر درمان منعکس کنند و بگویند آنها دنبال درآمد هستند اما این افراد در روز سخت، کنار مردم بودند. وی ادامه داد: یکی از دغدغهها تامین دارو و تجهیزات بود که دولت را مکلف کردیم شش ماه ذخیره دارویی را در اختیار معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت قرار دهد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
بهره مندی یک هزار و ۴۱۴ خانوار روستایی لرستان از اینترنت پرسرعت
-
اجرای آزمایشی طرح برخورد با رانندگی در حین مستی با الکل تا پایان سال
-
تفاهم شرکت آب منطقهای و محیط زیست فارس بر فرهنگسازی مصرف آب
-
تکلیف معادن یزد برای ایجاد باسکول و صدور بارنامه در خروجی واحد
-
کمک ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش بهداشت و درمان
-
عنوان افتخارآمیز جهش در نوآوری در دستان مهندسین پتروشیمی پارس
-
رشد ۲۳ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میلک
-
قطع گاز ۵۰۴ باغ ویلای پر مصرف در استان کرمانشاه
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



