نماینده اهواز در مجلس عنوان کرد؛
کمک ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش بهداشت و درمان
گروه استان ها - خوزستان- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به منظور تامین منابع بخش بهداشت و درمان، وزارت نفت مکلف شده است یک درصد از فروش عوارض نفت و گاز معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهد، گفت: برای اولین بار دولت مکلف شده است به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکتهای دولتی به زیرساختهای بهداشت و درمان کمک کند.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی یوسفی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در تالار شهدای دانشگاه برگزار شد، با تقدیر از تلاشهای دکتر سرمست در زمان تصدی ریاست دانشگاه اظهار کرد: با تصویب بخش اول بودجه سال ۱۴۰۴، سال آینده چند اتفاق خوب در بخش درمان، حوزه اعتبارات و توجه به نیروی انسانی رخ خواهد داد. وی افزود: برای اولین بار دولت مکلف شده است به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکتهای دولتی به زیرساختهای بهداشت و درمان کمک کند. برای اختصاص این اعتبار نگفتیم شرکتها به وزرات بهداشت واگذار شوند و تنها گفتیم منابع را تامین کنند زیرا کار وزارت بهداشت، بنگاهداری نیست.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه رزیدنتها این بود که از حداقل دستمزد برخوردار نبودند اما از سال آینده رزیدنتی شغل محسوب میشود و وزارت بهداشت باید آنها را بیمه کند و حداقل حقوق را به آنها پرداخت کند. وی عنوان کرد: همچنین به منظور تامین منابع بخش بهداشت و درمان، وزارت نفت مکلف شده است یک درصد از فروش عوارض نفت و گاز معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهد.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای کارکنان حوزه سلامت در چهار سال گذشته و گرامیداشت یاد شهدای این دوران گفت: برخیها ممکن است چهره ناصحیحی از کادر درمان منعکس کنند و بگویند آنها دنبال درآمد هستند اما این افراد در روز سخت، کنار مردم بودند. وی ادامه داد: یکی از دغدغهها تامین دارو و تجهیزات بود که دولت را مکلف کردیم شش ماه ذخیره دارویی را در اختیار معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت قرار دهد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی یوسفی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در تالار شهدای دانشگاه برگزار شد، با تقدیر از تلاشهای دکتر سرمست در زمان تصدی ریاست دانشگاه اظهار کرد: با تصویب بخش اول بودجه سال ۱۴۰۴، سال آینده چند اتفاق خوب در بخش درمان، حوزه اعتبارات و توجه به نیروی انسانی رخ خواهد داد. وی افزود: برای اولین بار دولت مکلف شده است به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکتهای دولتی به زیرساختهای بهداشت و درمان کمک کند. برای اختصاص این اعتبار نگفتیم شرکتها به وزرات بهداشت واگذار شوند و تنها گفتیم منابع را تامین کنند زیرا کار وزارت بهداشت، بنگاهداری نیست.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه رزیدنتها این بود که از حداقل دستمزد برخوردار نبودند اما از سال آینده رزیدنتی شغل محسوب میشود و وزارت بهداشت باید آنها را بیمه کند و حداقل حقوق را به آنها پرداخت کند. وی عنوان کرد: همچنین به منظور تامین منابع بخش بهداشت و درمان، وزارت نفت مکلف شده است یک درصد از فروش عوارض نفت و گاز معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان را به این حوزه اختصاص دهد.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای کارکنان حوزه سلامت در چهار سال گذشته و گرامیداشت یاد شهدای این دوران گفت: برخیها ممکن است چهره ناصحیحی از کادر درمان منعکس کنند و بگویند آنها دنبال درآمد هستند اما این افراد در روز سخت، کنار مردم بودند. وی ادامه داد: یکی از دغدغهها تامین دارو و تجهیزات بود که دولت را مکلف کردیم شش ماه ذخیره دارویی را در اختیار معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت قرار دهد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
بهره مندی یک هزار و ۴۱۴ خانوار روستایی لرستان از اینترنت پرسرعت
-
اجرای آزمایشی طرح برخورد با رانندگی در حین مستی با الکل تا پایان سال
-
تفاهم شرکت آب منطقهای و محیط زیست فارس بر فرهنگسازی مصرف آب
-
تکلیف معادن یزد برای ایجاد باسکول و صدور بارنامه در خروجی واحد
-
کمک ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش بهداشت و درمان
-
عنوان افتخارآمیز جهش در نوآوری در دستان مهندسین پتروشیمی پارس
-
رشد ۲۳ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میلک
-
قطع گاز ۵۰۴ باغ ویلای پر مصرف در استان کرمانشاه
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



