در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با امام جمعه کرمانشاه؛

فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی باید  در اولویت قرار بگیرد


کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق  ضمن مهم‌خواندن مدیریت انرژی در جهان امروز، بیان کرد: موضوع انرژی به‌قدری با زندگی انسان تنیده شده است که ذره‌ای خلل در دسترسی به‌ آن می‌تواند زندگی او را مختل کند.
حجت الاسلام و المسلمین غفوری با تأکید بر مدیریت مصرف انرژی، گفت: در تمام دنیا به روش‌های کاهش مصرف توجه ویژه‌ای می‌شود و لازم است در کشور ما هم برای کم‌کردن مصرف برنامه‌ریزی‌های دقیق و اطلاع رسانی‌های هنرمندانه انجام گیرد.
ایشان با اشاره به اینکه اسلام مخالف اسراف است و خداوند متعال با مسرفین به‌شدت برخورد می‌کند، اظهار داشت: باید هنر در خدمت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه قرار بگیرد و به‌طور کلی حرمت‌های شرعی مثل اسراف، به‌زبان هنر بیان شوند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو به رغم تحریم‌ها در سال‌های اخیر خدمات فاخر و ارزشمندی را ارائه کرده است؛ از خدمات این مجموعه‌ها قدردانی کرد و گفت: تأثیر خدمات وزارت نیرو بر زندگی و روان مردم از سایر عرصه‌ها بیشتر است و اقتدار مدیریتی و تخصصی در حوزه انرژی توانسته دشمنان را ناکام بگذارد.
در این دیدار مهندس مرادی به شرح مأموریت‌ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پرداخت و گزارشی از عملکرد شرکت بخصوص در گذر از پیک تابستان سال جاری ارائه داد.
فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی باید  در اولویت قرار بگیرد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه