مدیرعامل آبفای استان قزوین خبرداد: 

در دهه فجر امسال 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 179 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

قزوین -مریم مومنی خبرنگا اقتصادسرآمد- مدیرعامل آبفای استان قزوین گفت : در دهه فجر امسال 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 179 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و چهار باب مخزن احداث و 50 کیلومتر شبکه نیز توسعه یافت و اصلاح شد.
مدیران صنعت آب و برق استان قزوین  طی جلسه مطبوعاتی با اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده و طرح های در دست اقدام ، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
داراب بیرنوندی مدیرعامل آبفای استان قزوین در این نشست اظهارداشت: در سال جاری 114 کیلومتر اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه آب و فاضلاب در استان انجام شد و 21 منبع تامین آب جدید و 34 مخزن به ظرفیت 5 هزار و 840 مترمکعب در روستاهای استان احداث شد و 8 هزار مشترک جدید نیز به جمعیت موجود اضافه شد.
وی بیان کرد: در بخش فاضلاب نیز 7 کیلومتر خط اصلاح و توسعه داشتیم و تصفیه خانه آبگرم نیز با 70 درصد پیشرفت دردست اجراست و تصفیه خانه شال نیز در حال مشترک گیری و تصفیه خانه شریف آباد در مرحله بهره برداری است.بیرنوندی گفت: اولین تصفیه خانه مکانیکال در روستای نیکویه با 50 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید که کار ارزشمندی است.این مسئول اظهارداشت: 46 درصد مشترکان آبفای استان قزوین کم مصرف و خوش مصرف هستند که با فرهنگ سازی انجام شده توسط رسانه ها این تعداد نسبت به سال قبل بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: 54 درصد مشترکین آبفای استان دوبرابر استاندارد مصرف می کنند که این افراد حدود دو سوم مصرف کل را دارند.
بیرنوندی اضافه کرد: امسال 2173 مشترک در استان با رعایت الگوی مصرف از پاداش خوش مصرفی برخوردار شدند.
وی گفت: همچنین 26 هزار و 500 مشترک تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت هزینه آب معاف شده و مشمول خدمات رایگان شدند و 700 میلیون تومان هزینه آنها توسط شرکت پرداخت شد.
مدیرعامل آبفای استان قزوین بیان کرد: در سال جاری تعداد 1619 انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی و کشف شد و با رصد فعالیتها در برخورد با متخلفان جدی هستیم.
در دهه فجر امسال 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 179 میلیارد تومان به بهره برداری رسید
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه