رئیس صنف جایگاهداران کشور

به زودی مصرف بنزین  رکورد می‌زند

رئیس صنف جایگاهداران کشور اظهار داشت: در حال حاضر رقم مصرف بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است و طی دو ماه آینده رکورد مصرف بنزین در اواخر ۱۴۰۱ و اوایل ۱۴۰۲ در کشور شکسته و جابجا خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسدالله قلیزاده درباره روند مصرف بنزین در کشوربه ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر رقم مصرف بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است و طی دو ماه آینده رکورد مصرف بنزین در اواخر ۱۴۰۱ و اوایل ۱۴۰۲ در کشور شکسته و جابجا خواهد شد.
وی با بیان اینکه سیر افزایش مصرف بنزین در کشور از حد نرمال فراتر رفته است و از تولید تا توزیع، حمل و مصرف همه از روند کنونی ناراضی هستند، گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه کنترل مصرف، تولید خودروهایی با مصرف پایین و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده است.
رئیس صنف جایگاهداران کشور با بیان اینکه کشورهای انگشت‌شماری در دنیا می‌توانند در شرایط فعلی ما تاب‌آوری داشته باشند، تصریح کرد: طی سال جاری در مصرف روزانه بنزین بین ۸ کشور اول جهان قرار داشته‌ایم، بنابراین قطعا لازم است تصمیمات صحیحی در حوزه بهینه‌سازی و اصلاح فرایندها اتخاذ شود، زیرا تداوم شرایط فعلی به طوری که هر روز به رکوردهای جدیدی دست یابیم آسیب‌های بسیار بیشتری خواهد داشت.
به زودی مصرف بنزین  رکورد می‌زند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه