معاون وزیر راه و شهرسازی:

شهادت رئیس جمهور وظایف دولتمردان را سنگین‌تر کرده است


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش، مسئولیت و تعهد دولتمردان در قبال انجام کارها و ماموریت‌ها را سنگین‌تر کرده است، تاکید کرد: در تداوم راه رئیس جمهور فقید و شهید برای خدمت صادقانه به مردم نباید حتی لحظه‌ای را از دست بدهیم و از هیچ کوشش و جدیتی برای جلب رضای خدا و رضایت مردم فروگذار باشیم.
به گزارش اقتصاد سرآمد، علی‌اکبر صفایی در نشست ماهانه مدیران این سازمان با اعلام رشد ۵ درصدی عملکرد بنادر کشور طی دو ماه گذشته از سال جدید، اظهار کرد: شاخص‌های عملکردی سازمان بنادر و دریانوردی در سال جدید، حاکی از رشد مثبت ۴۵ درصدی در حوزه‌ ترانزیت و ۲۰ درصدی در بخش جابه‌جایی کالاهای اساسی است.
مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در بنادر کشور در سال گذشته، افزود: روند توسعه، تجهیز و سرمایه‌گذاری در بنادر بازرگانی کشور در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.
به گفته صفایی ، برنامه‌ریزی شده تا در سال جاری نیز از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بنادر با رویکرد ارتقای تولید، رونق اشتغال، جذب کالا و بازاریابی تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان بهره گیری شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: به موازات دریایی محورشدن برنامه‌های توسعه‌ای کشور در دولت سیزدهم و توجه ویژه هیات وزیران به تخصص و تعهد سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی کشور، باید این فضا و تفکر حفظ شود و ارتقا یابد.
 صفایی در پایان اقدامات و تدابیر صورت گرفته برای ارتقای پوشش پدافندی سازمان بنادر در برابر حملات سایبری را یکی از کارهای ارزشمند در حوزه تجارت دریایی کشور دانست و خواستار رفع مسائل و مشکلات در حوزه بازرسی از بنادر تجاری در شمال و جنوب کشور شد.
شهادت رئیس جمهور وظایف دولتمردان را سنگین‌تر کرده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه