رئیس ستاد انتخابات گلستان با تاکید بر رعایت بی‌طرفی و امانت داری:

انجام قانون فراتر از وظیفه و تکلیف شرعی است 

گرگان-یحیی آذری، خبرنگار اقتصادسرآمد- سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با خانواده انتخابات شهرستان گمیشان این استان اظهار کرد : با هدف بررسی فرآیندهای انتخابات و مرور اصول و باورهای ما در مأموریت مهم نشست با خانواده انتخابات برگزار می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهارکرد: همانند رئیس‌جمهور شهید، کار را برای رضای خدا انجام می‌دهیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار داده و خود را سرباز ولی فقیه می‌دانیم.
سید علی مهاجر با تاکید بر اینکه انتخابات مهم، سرنوت ساز و آبروی نظام است تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات صحنه عزت و حماسه است از این رو وظیفه ما بسیار مهم و حساس است.وی گفت:انجام قانون را فراتر از وظیفه، تکلیف شرعی می‌دانیم و با این نگاه اصل بی‌طرفی و امانت داری را اولویت و اقدامات له یا علیه را خیانت می‌دانیم.رئیس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی، فضای جدیدی از  جدال‌های سیاسی در کشور به‌وجود خواهد آمد از این رو باید مراقبت نمود که با دوری از جدال‌ها متاثر نشوید.
این مقام مسئول به وضعیت شعب رای اشاره و افزود: در این دوره از انتخابات مبنای تعیین شعب اخذ رای همان شعب قبلی است اگر چه محاسن و معایب شعب اخذ رأی در انتخابات گذشته مرور شود.
مهاجر با تاکید بر اینکه معیار انتخاب اعضای شعب اخذ رأی توانایی و انگیزه بالای افراد باشد و  از سرمایه تجربی دوره های گذشته انتخابات بهترین استفاده را داشته باشید تصریح کرد: تلاش کنی بهترین شرایط اخذ رای از مردم در شعب مشهود باشد و با بررسی شعبه به شعبه نواقص احتمالی احصا و بلافاصله رفع شود.
مهاجر گفت:با توجه به فصل گرما نسبت به کیفیت  سیستم سرمایشی در شعب تدبیر لازم را داشته  و همه امکانات دستگاه‌ های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در اختیار شما قرار دارد تا از آن استفاده کنید. وی افزود: برای مجریان برگزاری، پیروز انتخابات اهمیتی ندارد زیرا  وظیفه ما به‌عنوان مجری، فراهم کردن بهترین شرایط برای انتخاب توسط مردم است.
انجام قانون فراتر از وظیفه و تکلیف شرعی است 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه