دیدار مدیرکل ثبت اسناد و املاک  استان گلستان با استاندار 


 گلستان – سادین خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در دیدار خود با استاندار،تحقق کامل کاداستر اراضی کشاورزی را مستلزم همراهی دیگر سازمانها و ادارات استان با واحد های ثبتی دانست. 
به گزارش اقتصادسرآم ، جهانی فر مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان در دیدار با دکتر زنگانه استاندار گلستان اظهار داشت: همراهی سازمان ها و دیگر ادارات مرتبط در زمینه کشاورزی با ادارات ثبت اسناد و املاک در جهت پیش برد حدنگاری و سند دار کردن زمین های زراعی نقش بسزایی دارد. 
وی با اعلام ارتباط مستقیم تکمیل حدنگاری اراضی کشاورزی با رشد و تولید محصولات زراعی عنوان کرد ، کارکنان پر تلاش ثبت اسناد و املاک در تمامی استان با اجرای طرح نذر خدمت و حضور جهادی حتی در ایام تعطیل موجبات پیشرفت حدنگاری اراضی کشاورزی را از یک درصد در ماه به پنج درصد در چهل و پنج روز ارتقاء داده اند. 
جهانی فر با اشاره به قانون جامع حدنگار و مهلت مندرج در آن جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به حدنگاری (تک برگ) تصریح نمود ، قانونگذار تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک کشور را مکلف به تعویض اسناد دفترچه ای نموده و تصریح ساخته ارائه خدمات به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه ای صورت نپذیرد.
مدیرکل  ثبت اسناد و املاک استان گلستان ادامه داد با توجه به قرار گیری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در جایگاه پنج استان برتر در زمینه  کاهش زمان تبدیل اسناد تک برگ به تک برگ در سال گذشته ،آمادگی ادارات ثبت تابعه این استان را جهت تعویض اسناد دفترچه ای به حدنگار (تک برگ) اعلام نمود.
دیدار مدیرکل ثبت اسناد و املاک  استان گلستان با استاندار 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه