بازدید معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

کرمانشاه- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با هدف بررسی فعالیت ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از این شرکت بازدید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، در این بازدید که با حضور مدیران عامل ،معاونین و جمعی از مدیران توزیع برق در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.
محمد مرادی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد گفت: یکی از خصوصیات برجستۀ امام خمینی ایمان قاطع و باور تزلزل ناپذیر ایشان بود نقش و جایگاه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش ممتاز و برجسته است و اندیشه های ایشان در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مرادی اظهار کرد: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به افزایش شدید تقاضا برای انرژی؛ شرکت توزیع نیروی برق تابستان ۱۴۰۲ را با موفقیت کامل و بدون خاموشی پشت سر گذاشت.
محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر لزوم اقناع و توجیه مشترکین در بحث راهکار های مدیریت مصرف جهت همراهی بیشتر در گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۳ تاکید کرد وگفت: ۱۸۰ برنامه عملیاتی برای تامین برق پایدار در سالجاری در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به پویش با انرژی که شامل کمپین 15*21 می شود اشاره کرد.

بازدید معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه