ساحل‌نشینان استان بوشهر مدافع مرزهای دریایی خلیج‌ فارس هستند

امام جمعه بوشهر توانمندی مرزداران را مورد ستایش قرار داد و گفت: ساحل‌نشینان استان بوشهر که نقش خود در دفاع از مرزهای دریایی در طول تاریخ نشان داده‌اند، اکنون مدافع مرزهای دریایی خلیج‌ فارس هستند.
به گزارش اقتصادسرآمد، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در رزمایش محمد رسول الله(ص) مرزبانی در آب‌‌های خلیج‌ فارس بوشهر یکی از مولفه‌های مهم قدرت در یک نظام را اقتدار نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: در این راستا مرزبانی نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتدار یک نظام و کشور دارد.نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر یکی از اهداف از اهداف کشورهای متخاصم را شکستن استحکامات مرزی و نفوذ در مرزها دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری اکنون دارای قدرت بالا بازدارندگی مرزی است که در طول تاریخ ایران بی‌سابقه است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: اکنون اقتدار ایران در عرصه‌های دریایی دارای استحکامات بی‌نظیر بر اساس دانش مرزداری، مدیریت بالای ستادی و داشتن توانمندی در عرصه تجهیزات با رویکرد الکترونیکی، پایش و قدرت بالای میدانی است.وی توانمندی مرزداران را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران توانسته با قدرتمندی و توانایی بالا از هر گونه تعرض به مرزها جلوگیری کند و با قدرت در برابر متخاصمین بایستد.صفایی بوشهری با اشاره به رو به سقوط بودن آمریکا تصریح کرد: اکنون ایران اسلامی در مسیر شتابان پیشرفت و توسعه قرار گرفته و آمریکا که رو به سقوط و نابودی است برای بر هم زدن آرامش مردم و جلوگیری از توسعه روزافزون ایران بر توطئه‌های خود می‌افزاید.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر فتنه و توطئه دشمنان با حمایت جهان استکبار را نشان از ضعف آنان دانست و افزود: این تحرکات و توطئه‌ها خدشه‌ای در استقلال، قدرت و پیشرفت ایران وارد نمی‌کند.
امام جمعه بوشهر اجرا موفق رزمایش مرزبانی در خلیج فارس را نشان از اقتدار و قدرت بالا مرزبانی دانست و تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن سابقه درخشان در مبارزه با استعمار و استکبار همواره مدافع مرزهای دریایی خلیج‌ فارس است و اجازه تعرض به این آبراهه مهم و استراتژیک نمی‌دهد.وی بیان کرد: مردم مرزدار استان بوشهر با تمام وجود در کنار نیروهای مسلح، مرزبانان شایسته‌ای برای نظام ایران اسلامی هستند.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: ساحل‌نشینان استان بوشهر که نقش خود در دفاع از مرزهای دریایی در طول تاریخ نشان داده‌اند اکنون مدافع مرزهای دریایی خلیج‌ فارس هستند.
رزمایش مرزبانی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص) در آب‌های خلیج فارس با حضور فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی در نوار دریایی و ساحلی بوشهر اجرا و از سامانه‌های پیشرفته در آن استفاده شد.
ارتقا توان رزم و کسب مهارت‌های عملیاتی دریایی
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رزمایش منطقه‌ای محمد رسول الله (ص) در آبهای خلیج فارس بوشهر اهداف این رزمایش را ارتقا توان رزم و کسب مهارت‌های عملیاتی دریایی و هماهنگی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست.
سردار احمد علی گودرزی استان بوشهر را یکی از استان‌های استراتژیک دانست و تصریح کرد: استان بوشهر جایگاه مهمی در مقابله با هجمه تهاجم استعمارگران و استکبار جهانی دارد.وی با بیان اینکه مرزیاران را باید در کنار مرزبانان قرار دهیم، افزود: باید از مرزنشینان استفاده کرد که این مرزنشینان در کنار مرزبانان به عنوان مرزیاران این مرز و بوم سبب کنترل مرزها می‌شود که به طبع این مردم‌داری هدف و اولویت باشد.
گودرزی اضافه کرد: مرزبانی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام به شمار رفته به‌گونه‌ای که یک شب مرزبانی در مرز برابر هزار سال عبادت است.
ساحل‌نشینان استان بوشهر مدافع مرزهای دریایی خلیج‌ فارس هستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه