
حباب قیمتی آبزیان به دلیل نبود بازار تخصصی
ضرورت بازنگری در طراحی سازههای دریایی
لزوم توسعه مَکُران با نقشه جامع شهرسازی استاندارد
صفایی رفت با قضا و قدر الهی!
راه و ترابری در مسیر بازگشت به وزارت خانه
کابل برای ایجاد مرکز لجستیکی در بندر چابهار علاقمند است
ادامه روزهای سرخ تالار شیشهای
برنامه جامع محیط زیست جزایر خلیج فارس و چابهار تدوین می شود
نامه خداحافظی علی اکبر صفایی از سازمان بنادر و دریانوردی
عناوین این صفحه
-
حباب قیمتی آبزیان به دلیل نبود بازار تخصصی
-
ضرورت بازنگری در طراحی سازههای دریایی
-
لزوم توسعه مَکُران با نقشه جامع شهرسازی استاندارد
-
صفایی رفت با قضا و قدر الهی!
-
راه و ترابری در مسیر بازگشت به وزارت خانه
-
کابل برای ایجاد مرکز لجستیکی در بندر چابهار علاقمند است
-
ادامه روزهای سرخ تالار شیشهای
-
برنامه جامع محیط زیست جزایر خلیج فارس و چابهار تدوین می شود
-
نامه خداحافظی علی اکبر صفایی از سازمان بنادر و دریانوردی
اخبار روز
-
بازدید مدیر دفتر یونسکو در تهران، از شناور تحقیقاتی «کاوشگر خلیج فارس»
-
صادرات محوری و توسعه فناوری رویکرد اصلی مناطق آزاد
-
تأکید هند بر توسعه چابهار همزمان با تهدید آمریکا
-
افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند
-
عملیات ترمیم خط اسید استیک مربوط به مخازن 1001
-
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی قیر، آسفالت، عایقها، بتن، سیمان و ماشینآلات وابسته افتتاح شد
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای حمل ۵ میلیون تن بار از مسیر ریلی کشورمان
-
تخصصی ترین وزراتخانه جولانگاه افراد سفارشی و رابطه ای شده است
-
دهمین بوت کمپ اقتصادی با رویکرد توسعه کسب و کارهای نوظهور برگزار شد
-
نیازمند برنامه کلان ملی در حوزه منابع انسانی دریانوردان هستیم
-
همایش شرکت های برتر ایران برای بررسی و رتبه بندی 100 شرکت برتر در سال مالی 1402 برگزار شد
-
امروز باید تکلیف خود را نسبت به نگاه امنیتی حاکم بر فضای دیتا روشن کنیم
-
بازدید میدانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به منظور بررسی عملکرد واحدهای مختلف بندر پتروشیمی ماهشهر
-
نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با کارکنان بندر پتروشیمی ماهشهر
-
شناور بینظیر "زاگرس" به آب انداخته میشود
-
همایش «بوشهر در مسیر توسعه پایدار دریا محور» برگزار شد
-
مشاغل وابسته به دریا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد
-
سهم ایران از تحقیق و توسعه دریامحور ۲۰ میلیارد دلار است
-
توجه به حفظ محیط زیست در توسعه دریامحور ضروری است
-
پاداش دلاری به عملکرد ضعیف مدیران قبلی؟!