تاریخ انتشار:1398/1/19
جمعیت هلال احمر برای ممانعت از فروش چادرها دفترچه سهمیه‌بندی صادر کرده است

کاظمی:

جمعیت هلال احمر برای ممانعت از فروش چادرها دفترچه سهمیه‌بندی صادر کرده است


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، از صدور دفترچه‌های سهمیه‌بندی توسط جمعیت هلال احمر برای خانواده‌های سیل‌زده به منظور جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده در قالب فروش این اقلام خبر داد.

 

به گزارش اقتصاد سرآمد به نقل از خانه ملت ، سید حمیدرضا کاظمی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر فروش چادرهای توزیع شده توسط هلال احمر درمناطق سیل‌زده، گفت: این مشکل در روزهای اول امدادرسانی در مناطق سیل‌زده ایجاد شده بود، چرا که توزیع چادرها بدون نظم و قانون صورت می‌گرفت، بنابراین این امکان وجود داشت برخی افرادی که سیل‌زده نبودند، اما در این منطقه حضور داشتند، چادرهای هلال احمر را دریافت کرده و بعد در سایر مناطق به فروش رسانده باشند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمعیت هلال احمر برای جلوگیری از ایجاد این مشکل دفترچه‌هایی را برای توزیع بین سیل‌زدگان شهرهای پلدختر و معمولان و روستاهای آنها صادر کرد تا این روند نظام‌مند شود.

مردم سیل‌زده از نحوه توزیع بسته‌های حاوی غذا و امکانات مورد نیازشان  انتقاد دارند

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به دیگر مشکل اساسی که مردم سیل‌زده پلدختر و معمولان با آن مواجه هستند، تصریح کرد: البته مردم سیل‌زده شهرهای پلدختر و معمولان از نحوه توزیع بسته‌های حاوی غذا و امکانات مورد نیاز که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، انتقاد می‌کنند، چرا که این بسته‌ها به درستی به دست آنها نمی‌رسد، بنابراین باید این روند نیز به طور صحیح مدیریت شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده شهرهای پلدختر و معمولان به طور اساسی چاره‌اندیشی کنند، چرا که این افراد در این هوای سرد و با وجود بارندگی‌های شدید فاقد هر گونه سرپناهی هستند و به غیر از اینکه در قبرستان و بین گل و لای پناه بگیرند، راه دیگری ندارند./

برچسب ها :

اخبار روز
ضمیمه