تاریخ انتشار:1399/10/3
چراغ سبز بورس رو به رشد

چراغ سبز بورس رو به رشد



به گزارش اقتصادسرآمد در روز سه‌شنبه شاخص کل و هم وزن صعود کردند و میزان پول‌های حقیقی ورودی به بورس ۸۹۰ درصد افزایش یافت.

و روند تغییرات نماگرهای بورس در روز سه‌شنبه مثبت بود. شاخص کل بورس رشد 8 هزار و 496 واحدی داشت و شاخص فرابورس به کانال 20 هزار واحد وارد شد.

 شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و444 هزار واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن با رشد 7 هزار و 965 واحد در رقم 460 هزار و 388 واحد ایستاد.

بیشترین افزایش قیمت
روز گذشته سهام شرکت فیبر ایران (با نماد معاملاتی چفیبر) بالاترین رشد قیمتی بورس را داشت. پس از چفیبر، شرکت فنرسازی زر (با نماد خزر) و شرکت سپنتا (با نماد فپنتا) بیشترین رشد قیمت را داشتند و در فرابورس نیز شرکت کی بی سی (KBC)، شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی (سمگا) و بیمه کوثر (کوثر) بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

بیشترین کاهش قیمت
شرکت قند اصفهان (با نماد قصفها) در روز سه‌شنبه بیشترین کاهش قیمت را در میان شرکت‌های بورسی به خود اختصاص داد. پس از قصفها، بهنوش ایران (غبهنوش) بیشترین کاهش قیمت بازار را داشت و در معاملات فرابورس اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی، تملی701، تملی807، تملی708 و تملی705 و سهام شرکت قند چهارمحال (قچار) بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

برچسب ها : خبر بورس خبر روز - رشد بورس

اخبار روز
ضمیمه