تاریخ انتشار:1399/10/6
شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در هفته‎ ای که گذشت

شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در هفته‎ ای که گذشت

چهلمین هفته سال جاری (29 آذر تا 5 دی) سپری شد. از مهمترین اخبار این هفته می توان به افتتاح دبستان شهدای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در یکی از روستاهای محروم سیستان و بلوچستان توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت اشاره کرد.


به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مهمترین اخبار هفته اخیر را از نظر می گذرانید.
تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت فرودگاه ها با ساخت دبستانی در منطقه محرو
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم افتتاح دبستان روستای چاه کیچی شهرستان دلگان به نام «شهدای شرکت فرودگاه ها»، همیاری جهادگران و مسوولان شرکت را در بهسازی و افتتاح این دبستان گامی در تحقق مسوولیت اجتماعی عنوان کرد.
توفیق شرکت فرودگاه‌ها در زمانه کرونا
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: وضعیت زیرساخت فرودگاه‌های کشور و امکان ارائه خدمات در وضعیت همه‌گیری کرونا، چالش بزرگی است که کشورها و دستگاه‌های گوناگون خدمت‌رسانی در جهان را با چالش‌هایی فراوان از جمله تشدید مشکلات خاص هر حوزه مواجه کرده است.
دیدار امیرمکری با قهرمان مشت زنی جهان/ اعلام حمایت مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از ورزشکاران
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با کنترلر قهرمان هنرهای رزمی و رکورددار جهان، حمایت خود را از ورزشکاران اعلام کرد.
هماهنگی در تسریع پروژه های فرودگاهی کرمان در سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به استان کرمان به بررسی و انجام هماهنگی های لازم برای تسریع در پروژه های فرودگاه های کرمان و جیرفت پرداخت.
دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با خانواده شهید مدافع حرم
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آستانه میلاد حضرت زینب (س) به دیدار خانواده شهید مدافع حرم در شهرستان دلگان رفت.
پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی فرارسیدن پنجم دی ماه، سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طی پیامی، سالروز میلاد نورانی بزرگ پرستار کربلا، الگوی بردباری و آگاهی، تربیت یافته مکتب فاطمی، حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و از زحمات کادر درمان قدردانی کرد
سنجش کیفیت هوای داخلی ساختمان ستاد شرکت فرودگاه ها و مرکز کنترل فضای کشور
تیم کارشناسی پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال نمونه برداری برای تحلیل و سنجش آلودگی هوا در ساختمان های ستادی شرکت فرودگاه ها، مرکز کنترل فضای کشور و تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد است.
بررسی دستورالعمل های نظام نامه فرودگاهی در نشست کمیته اجرایی  Part ADR
دومین نشست کمیته اجرایی مقررات ملی فرودگاهی با هدف بررسی دستورالعمل های نظام نامه فرودگاهی برگزار شد.
10دی؛ آغاز فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی ایثارگر شرکت فرودگاه‌ها در BPMS
مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بخشنامه ای به مدیران ستادی و فرودگاهی با اعلام تعریف تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شرکت در سامانه BPMS تاکید کرد که اطلاعات متقاضیان ایثارگر مشمول در این سامانه ثبت شود.
بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فرودگاه شیراز
مدیرکل فرودگاه های استان فارس از آمادگی و همکاری فرودگاه برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.
افزایش پرواز های فرودگاه بیرجند
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از برقراری پرواز جدید در روزهای سه شنبه در مسیر تهران- بیرجند خبر داد
 

برچسب ها : مهمترین اخبار شرکت فرودگاهها و ناوبری

اخبار روز
ضمیمه