هم زمان با آغاز دهه کرامت؛

دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی 8 تن از زندانیان جرایم غیر عمد شدند

اردبیل- جبار زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- هم زمان با آغاز دهه کرامت، دانش آموزان دبستان غیر دولتی پسرانه راهیان صادق2 با اهدای قلک و هدیه های  مالی خود، در پرداخت بدهی 8نفر زندانیان جرایم غیر عمد سهیم شدند.
کریم الله محبوبی مدیرنمایندگی  ستاد مردمی دیه استان اردبیل  گفت:هم زمان با آغاز دهه کرامت، برای اولین بار در استان اردبیل  در اقدامی انسان ‌دوستانه  و خود جوش  دانش آموزان اولیا و آموزگاران  این دبستان توانستند 8 تن از زندانیان جرایم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده عای خود بازگردانند 
وی ادامه داد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.محبوبی ادامه داد : بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.
وی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.
مدیرنمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش مدرسه مهربانی پیوسته‌اندگفت:این جشن برای اولین بار درمحل دبستان ابتدایی پسرانه راهیان صادق ۲ و به صورت خودجوش برگزارگردید.
او با اشاره به اینکه ستاد مردمی دیه استان میهمان فرشتگانی بود که با دستانی کوچک و دل‌هایی بزرگ آمده بودند تا در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: اقدام شاخص دانش‌آموزان دبستان ابتدایی  پسرانه راهیان صادق۲ اردبیل باید به الگویی بزرگ در مسیر ایثار و نوعدوستی تبدیل شود.
محبوبی افزود : از ابتدای سال جاری تا به حال تعداد ۲۴زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ محکومیت۵۳۹میلیاردو ۶۳۶میلیون ریال با کمک نیکوکاران استان از زندان آزاد شده اند .
دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی 8 تن از زندانیان جرایم غیر عمد شدند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه