‌صداقت و شفافیت ملاک کار اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باشد 


شیراز- غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- :معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه باید با مردم روراست باشیم، بر ضرورت توجه دستگاه‌ها به دو مولفه صداقت و شفافیت در امر اطلاع‌رسانی تأکید کرد. 
اسماعیل قزلسفلی ،  در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و مدیران رسانه‌های این استان که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت: ارتباط دستگاه‌ها با رسانه‌ها باید دو طرفه باشد.
وی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها خواست تا در فعالیت‌های خود مخاطب محور باشند و هم نیازهای رسانه‌ها و هم نیازهای مردم را ببینند و برای آن‌ها شأن قائل باشند. قزلسفلی، نقش حداقلی روابط عمومی دستگاه‌ها را امر اطلاع‌رسانی و نقش حداکثری آنان را تبیین‌گری و ایفای نقش در جهاد تبیین برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: صداقت و شفافیت باید ملاک کار اطلاع‌رسانی در دستگاه‌ها باشد. رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بی‌بدیلی در حوزه رسانه است و رسانه‌های وزینی در آن فعالیت دارند، گفت: رسانه‌های استان فارس یک ویژگی بسیار مهمی که دارند آن است که می‌خواهند در پیشرفت استان نقش ایفا کنند و واقعاً در این قضیه دلسوری می‌کنند.قزلسفلی، ابر پروژه دولت سیزدهم را ارتقای اعتماد و امید مردم و راهبرد آن را ایمان و امید دانست و افزود: حق نداریم کسی را ناامید کنیم. کمبودها را باید در جلسات مطرح کنیم اما حق ناامیدسازی در جامعه نداریم.
‌صداقت و شفافیت ملاک کار اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باشد 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه