مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد

گازرسانی به ۳۱ میلیون واحد خانگی تجاری، صنعتی کشور



مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد:رشد بهره‌وری در دولت سیزدهم مانند رشد اقتصادی که در این دولت ثبت شده، بیش از هر بخشی، وامدار صنعت نفت و تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجید چگنی در نخستین نشست کمیسیون بهره‌وری این شرکت در سال ۱۴۰۳ که با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های بسیار مهم در توسعه کشور، بحث بهره‌وری است که از روی آن، می‌توان به رشد و تحقق اهداف ملی سازمان دست یافت. این شاخص‌ها که بعضاً بسیار هم مهم هستند، پس از ساعت‌ها کار کارشناسی تصویب شدند و تکالیف قانونی ما را در برنامه‌های سالانه به‌طور برجسته متذکر می‌شوند.معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: صنعت نفت و گاز یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های نسبی کشورمان به‌شمار می‌آید و افزایش بهره‌وری در این صنعت، می‌تواند شکوفایی عظیمی در اقتصاد و دیگر بخش‌های کشور به‌وجود آورد.
چگنی تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران اکنون به بیش از ۳۱ میلیون واحد؛ اعم از خانگی، تجاری، صنعتی و … گازرسانی می‌کند و این موضوع به این معناست که همه ارکان مولد کشور از این نعمت خدادادی بهره می‌برند. از این رو این شرکت باید همواره و در همه حال، گاز پایدار را به اقصی نقاط کشور و همه صنایع مولد برساند تا آنها بتوانند تولید، اشتغال و ارزش افزوده داشته باشند.مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزاری این نشست را با هدف ارتقای بهره‌وری در این شرکت و شرکت‌های تابع اعلام کرد و گفت: افزایش گازرسانی در بخش‌های نیروگاهی، صنایع عمده، خانگی، داخلی و ذخیره‌سازی طی سال ۱۴۰۲، نشان از رشد بهره‌وری در این شرکت دارد.
گازرسانی به ۳۱ میلیون واحد خانگی تجاری، صنعتی کشور
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه