معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش


یک سفر نیم روزه با بهترین کشتی های تفریحی کیش، تجربه ای ناب و به یاد ماندنی را برای گردشگران و مهمانان این کشتی ها به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش اقتصادسرآمد، قرارگیری جزیره زیبای کیش در قلب آب های نیلگون خلیج فارس، زیباترین مناظر طبیعی را برای این جزیره به ارمغان آورده است. پیوند آسمان آبی و صاف جزیره با آب های زلال و شفاف آن، بستر مناسبی برای تفریحات دریایی مهیا کرده است. تجربه سفر با بهترین کشتی های تفریحی کیش یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی در این جزیره زیبا محسوب می شود.
انواع کشتی های تفریحی
به طور کلی کشتی های تفریحی کیش به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از این کشتی ها معمولی هستند و تعدادی از آن ها با نام کشتی های آکواریوم شناخته می شوند. گردشگران در کشتی های معمولی بیشتر محو تماشایی ها و زیبایی های سطح آب می گردند. اجراهای زنده و برنامه های سرگرم کننده مختلفی در این کشتی ها برگزار می شوند.
در این کشتی ها برنامه های متنوعی مانند اجرای موسیقی زنده یا استند آپ کمدی برگزار می شود تا در طول سانس بر روی لب های گردشگران خنده بنشاند.
کشتی کارینا کیش
کشتی کارینا کیش به عنوان یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش شناخته می شود. سالن های بسیار بزرگ و لوکس کشتی دارای پنجره های وسیعی است که مناظر زیبای جزیره را به خوبی نمایش می دهد.
در این کشتی انواع سرگرمی ها برای همه سنین در نظر گرفته شده است. یک فضای بازی جالب در این کشتی برای کودکان طراحی شده است که توسط مربیان کودک اداره می شود. به این صورت والدین می توانند با خیال راحت فرزندان خود را در این اتاق ها قرار دهند و از سفر دریایی خود لذت کامل ببرند.
وجود سیستم صوتی بسیار قوی و کامل در کشتی کارینا باعث شده تا آن را با سالن های کنسرت مقایسه کنند. اجرای برنامه های زنده و مفرح در استیجی کاملا حرفه ای بینندگان را به وجد خواهد آورد.
وجود دو عرشه بزرگ در بخش جلویی و انتهایی کشتی کارینا، چشم انداز کاملی از دریا را در پیش روی گردشگران قرار داده است.
یکی از امکانات جالب توجه در این کشتی، وجود اتاق های خصوصی و وی آی پی می باشد. ظرفیت این اتاق ها ۱۰۰ نفر است. به این ترتیب افراد می توانند جشن ها و مراسم های خصوصی خود را در این بخش از کشتی برگزار کنند و خاطره ای به یاد ماندنی برای مهمانان خود رقم زنند.
از جمله امکانات دیگر این کشتی می توان به اتاق های هتلی وی آی پی، پذیرایی نهار یا شام، خدمات دارویی و درمانی، اتاق ماساژ و گالری و نمایشگاه اشاره نمود.
کشتی رویای دریا کیش
کشتی رویای دریا کیش با مساحتی برابر با ۶۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی جزیره به حساب می آید. این کشتی چهار طبقه ای دارای پنج سالن پذیرایی مجلل و زیبا است. هر طبقه این کشتی عرشه ای مجزا دارد که از بالای آن ها می توان به مناظر زیبای آب های نیلگون خلیج فارس چشم دوخت.
این کشتی ساخت کشور ژاپن است و از لحاظ ایمنی و امنیت بسیار قوی و مورد اطمینان می باشد. علاوه بر آن در کشتی رویای دریا امکانات رفاهی و تفریحی کاملی در اختیار گردشگران گذاشته می شود.
این کشتی زیبا دارای سالن های مخصوص برگزاری عقد و عروسی، مراسم های جشن و شادی و همایش می باشد. رستوران این مجموعه انواع غذاهای دریایی، فست فود، ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می نماید. این کشتی مجهز به لوازم قنادی و شیرینی پزی نیز می باشد. اتاق های خصوصی مجزا و روف گاردن نیز از دیگر بخش های این کشتی لوکس و مجلل به حساب می آیند.
کشتی چهار طبقه ای رویای دریا یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش است.
کشتی اوستا ۵ کیش
یکی از قدیمی ترین و البته بهترین کشتی های تفریحی کیش، کشتی اوستا ۵ می باشد. این کشتی زیبا و مجلل دارای سه طبقه مختلف می باشد. اولین طبقه کشتی اوستا، مختص کافی شاپ این مجموعه می باشد، که گردشگران می توانند انواع نوشیدنی ها و خوراکی های خوش طعم را در آن میل کنند. طبقه دوم متعلق به سالن پذیرایی و موزیک مجموعه می باشد. دور تا دور این سالن را میز و صندلی های متعدد فرا گرفته است. طبقه سوم که بالاترین طبقه کشتی است، عرشه وسیع کشتی به حساب می آید که مجهز به سیستم سرمایشی است.
 عرشه این کشتی از تمامی دیگر کشتی های تفریحی کیش وسیع تر است. اجرای موسیقی زنده بر روی این عرشه، صدای موسیقی محلی را با صدای امواج دریا در هم می آمیزد و نوایی دل انگیز ایجاد می کند.
امکان سرو غذا هم در داخل سالن های کشتی و هم بر روی عرشه کشتی امکان پذیر می باشد. از همین رو زوج های جوان می توانند یک شام رمانتیک را بر روی عرشه این کشتی مجهز تجربه نمایند.
معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه