رفع ۳۹۷ مورد حادثه بخش آب  در شهرستان صحنه 


کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در دو ماهه نخست سال جاری ۱۲۸ مورد حوادث شهری و ۲۶۹ مورد حوادث روستایی در خطوط انتقال آب، شبکه اصلی و انشعابات شهرستان صحنه رفع شده است. 
 رضا داودی اظهار داشت: طی دو ماه نخست سال جاری جهت بهبود کیفیت تأمین آب شهروندان، ۱۰حلقه چاه روستایی و شهری در شهرستان صحنه تجهیز شده است .
وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزارو ۵۳۸ مورد کلرسنجی در شهر و روستاهای شهرستان صحنه انجام شده، افزود: ۳۳۴مورد آزمایش آنالیز باکتری هم توسط نیروهای آبفا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه تصریح کرد: در دو ماهه نخست امسال ۵۸مورد انشعاب شهری و ۱۳ مورد انشعاب روستایی به مشترکان آبفا در شهرستان صحنه واگذار شده است.
او با اشاره به اینکه ۱۸ مورد انشعاب غیر مجاز هم کشف شده یاد آور شد: برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
داودی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از چالش های زیست محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماریهای میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شستشو و لایروبی ۶هزار و ۵۰۰متر از خطوط شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرستان انجام شد.
شهرستان صحنه با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در پنجاه کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.
 رفع ۳۹۷ مورد حادثه بخش آب  در شهرستان صحنه 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه