قاليباف:  به مردم اطمینان می‌دهیم که موضوع ته‌لنجی حل خواهد شد


 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زندگی و معیشت ۲۰ تا ۲۵ درصد مردم استان بوشهر با تجارت دریایی مرتبط است، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که موضوع ته‌لنجی که نقش مهمی در معیشت آنان دارد، حل خواهد شد.به گزارش اقتصاد سرآمد، محمد باقر قالیباف  در جمع مسئولان شهرستان‌های دیلم و گناوه و کارکنان منطقه نفتی بهرگان دیلم با بیان اینکه معیشت مردم استان بوشهر با اولویت شرایط زندگی کنار ساحل باید تأمین شود، اظهار داشت: زندگی 20 تا 25 درصد مردم استان با تجارت دریایی مرتبط است و باید موضوع ته‌لنجی حل شود.
وی با تصریح به اینکه باید موضوع ته‌لنجی ضابطه‌مند شود، گفت: باید مشخص شود که چه‌کسانی و چه‌میزان کالای ته‌لنجی می‌توانند وارد کنند و سفرهای آنان باید در چه‌دوره‌ای انجام شود.
رئیس قوه مقننه با ابراز اینکه باید زندگی آبرومندانه برای فعالان عرصه ته‌لنجی که فعالیت می‌کنند، تأمین شود، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که موضوع ته‌لنجی که نقش مهمی در معیشت آنان دارد حل خواهد شد.
حل مشکلات آب آشامیدنی و خط ریلی استان بوشهر در دستور کار قرار دارد
رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد خط ریلی و حل مشکل آب شرب را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد تسریع در تکمیل خط ریلی و حل مشکل کمبود آب شرب که از مطالبات مهم مردم است و نقش قابل‌توجهی در پیشرفت استان دارد یک ضرورت است.
قالیباف با بیان اینکه رویکرد مجلس بیشتر توجه به زیرساخت‌ها و تأمین معیشت مردم است، گفت: معیشت مردم استان بوشهر با اولویت شرایط زندگی کنار ساحل باید تأمین شود.
ائمه جمعه دیلم و گناوه مطالبات مردم این مناطق را در خصوص ساماندهی ته‌لنجی، مشکلات حوزه درمان، کمبود آب، ضرورت کمک صنایع نفتی منطقه به تأمین آب و ایجاد شغل به اطلاع رئیس مجلس رساندند.
قاليباف:  به مردم اطمینان می‌دهیم که موضوع ته‌لنجی حل خواهد شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه